Endzone Magazine Forum

(Beta Version)

Lo spazio per tutte le leghe di football nel mondo al di fuori del Nord America

Moderatori: Aramil, Moderatori Endzone

By Pegli
Bentornati!!!
:aleee: :steelers: :aleee: :steelers:

http://www.galaxy-frankfurt.de/index.php/trailer

After the end of the NFL Europe a few Galaxy fans and some former national players wanted to keep the Galaxy alive, but since the NFL would not allow them to use the name and logo they formed the Frankfurt Universe. The colours were still purple and orange and the logo looked a bit like the old Galaxy logo.

After 7 seasons in which they went from the Landesliga Hessen (5th tier) to GFL 2 (2nd tier) they have finally made an agreement with the NFL and do now own the rights to the Logo and the name and from next season on they will play as the Frankfurt Galaxy.

Since they have already succesfully played two games against local rivals Frankfurt Pirates in the Commerzbank Arena (the former Waldstadion) they now hope that with the old name they can make the stadium their permanent home again within a few years.
By Pegli
Arrivati in massima serie, "grazie" ai Franken Knights che rinunciano a giocare lo spareggio.

Peccato perchè la partita sarebbe stata interessantissima
By Aramil
Bella notizia, sapevo gli Universe fossero loro sotto "falso nome", un po' lo stesso che accadde da noi con i Giaguari Torino che per due anni giocarono come Tigers ;-)

Mi fa piacere stiano pian piano risalendo, soppa che gran cosa per loro avere un impianto come la Commerzbank Arena! O_o
By Aramil
Ichabod7 ha scritto:ora rivogliamo anche i Berlin Thunders :bana: :bana: :bana:

Caro amico, stavolta mi tocca correggerti: Berlin Thunder, senza la S, perché è uncountable :wink:

Provai a spiegarlo anche alla squadra di Trento, con sola voglia di essere di aiuto e per evitare un altro Orrore grafico come fu con i Mouses Albenga, ma la risposta maleducata e iper-aggressiva che ho ricevuto in cambio mi ha fatto capire che non posso avere nulla a che fare con quella franchigia. :roll:

Quisquilie a parte, anche io rivorrei i Thunder, magari in una super-sfida cittadina con i forti Berlin Adler! :aleee:
By Ichabod7
hai ragione , sorry. ho ben presente anche il logo riportante tale dicitura.
All'epoca visitai anche il loro shop a Berlino! Fantastico sembrava quasi di essere in un negozio in america :smt007
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Swap-in out addons, use only what you really need!